Kızılay Manisa'dan Muharrem Ayında 1000 Kişilik Aşure İkramı
Türk Kızılay Manisa İl Merkezi Başkanlığı, Muharrem ayı dolayısıyla Manisa'da aşure ikramı programı düzenledi. Ulupark'ta bulunan Dilaver Vardarer Kan Alma Birimi önünde gerçekleştirilen etkinlikte hazırlanan 1000 kişilik aşure vatandaşlara dağıtıldı. Programa katılan vatandaşlar, Muharrem ayının paylaşma ve dayanışma geleneğini yaşatan etkinliğe yoğun ilgi gösterdi.
Türk Kızılay Manisa İl Merkezi Başkanlığı tarafından organize edilen programda birlik, beraberlik ve kardeşlik mesajları verilirken, etkinlik yapılan duanın ardından başladı.
Ulupark'ta 1000 Kişilik Aşure Dağıtıldı
Muharrem ayı kapsamında düzenlenen etkinlik, Ulupark'taki Dilaver Vardarer Kan Alma Birimi önünde gerçekleştirildi.
Hazırlanan 1000 kişilik aşure, programa katılan vatandaşlara ikram edildi. Etkinlik boyunca vatandaşlar aşure kazanlarının önünde yoğunluk oluştururken, dağıtımlar gönüllüler tarafından gerçekleştirildi.
Türk Kızılay Manisa İl Merkezi Başkanlığı tarafından organize edilen program, Muharrem ayının manevi atmosferine uygun şekilde gerçekleştirildi.
Programa Yoğun Katılım Sağlandı
Düzenlenen aşure ikramı programına Türk Kızılay Manisa İl Merkezi Başkanı Öner Gürsel, yönetim kurulu üyeleri, Kızılay gönüllüleri ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Etkinlik, birlik ve beraberlik temennisiyle edilen duanın ardından başladı. Program süresince vatandaşlara aşure ikram edilirken, katılımcılar Muharrem ayının manevi önemine dikkat çekti.
Yoğun katılımın olduğu etkinlikte vatandaşlar, aşure ikramı dolayısıyla Türk Kızılay Manisa İl Merkezi Başkanlığına teşekkür etti.
Muharrem Ayının Paylaşma Geleneğine Vurgu Yapıldı
Program kapsamında yapılan açıklamalarda Muharrem ayının paylaşma, dayanışma ve kardeşlik duygularını güçlendiren önemli zaman dilimlerinden biri olduğuna dikkat çekildi.
Etkinlikte dağıtılan aşurelerle birlikte toplumsal dayanışmanın güçlendirilmesi ve vatandaşların aynı sofranın bereketinde buluşturulması amaçlandı.
Program boyunca gönüllüler vatandaşlara aşure ikramında bulunurken etkinlik sakin ve yoğun katılımla devam etti.
Öner Gürsel'den Birlik ve Beraberlik Mesajı
Türk Kızılay Manisa İl Merkezi Başkanı Öner Gürsel, etkinlikte yaptığı açıklamada Muharrem ayının toplumun farklı kesimlerini bir araya getiren önemli dönemlerden biri olduğunu ifade etti.
Öner Gürsel açıklamasında şu ifadelere yer verdi:
"Kızılay olarak sadece ihtiyaç anlarında değil, toplumumuzu bir araya getiren manevi günlerde de vatandaşlarımızla buluşmaya büyük önem veriyoruz. Bugün 1000 kişilik aşuremizi hemşehrilerimizle paylaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Paylaşmanın bereketine inanıyor, birlik ve beraberliğimizin daim olmasını temenni ediyoruz. Destek veren gönüllülerimize ve etkinliğimize katılan tüm vatandaşlarımıza teşekkür ediyorum."
Gönüllüler Dağıtımda Görev Aldı
Etkinlik kapsamında Türk Kızılay Manisa İl Merkezi Başkanlığı bünyesinde görev yapan gönüllüler de aşure dağıtımında aktif görev aldı.
Hazırlanan aşureler düzenli şekilde vatandaşlara ulaştırılırken organizasyon boyunca gönüllüler vatandaşlarla yakından ilgilendi.
Programa katılan vatandaşlar hem aşure ikramından duydukları memnuniyeti dile getirdi hem de Muharrem ayının paylaşma kültürünü yaşatan organizasyon nedeniyle emeği geçenlere teşekkür etti.
Program Aşure İkramının Ardından Tamamlandı
Türk Kızılay Manisa İl Merkezi Başkanlığı tarafından düzenlenen Muharrem ayı etkinliği, vatandaşlara yapılan aşure ikramının tamamlanmasının ardından sona erdi.
Kızılay tarafından gerçekleştirilen organizasyonda paylaşma, dayanışma ve kardeşlik mesajları ön plana çıkarken, etkinlik boyunca 1000 kişilik aşure vatandaşlarla buluşturuldu.
Türk Kızılay Manisa İl Merkezi Başkanlığı, toplumun birlik ve beraberliğini güçlendirmeye yönelik sosyal etkinliklerini sürdürürken, Muharrem ayı kapsamında düzenlenen aşure programı da vatandaşların yoğun katılımıyla tamamlandı.