Manisa'da karne heyecanı Atatürk Kent Parkı'ndaki şenlikle kutlandı
Manisa Büyükşehir Belediyesi, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi ve okulların yaz tatiline girmesi dolayısıyla çocuklara yönelik "Karneni Al, Şenliğe Koş" etkinliği düzenledi. Atatürk Kent Parkı'nda gerçekleştirilen karne şenliğinde öğrenciler ve aileleri gün boyunca düzenlenen sosyal, kültürel ve eğitsel etkinliklerle bir araya geldi.
Manisa Büyükşehir Belediyesi Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığı tarafından organize edilen etkinlikte çocuklar, yaz tatiline eğlenceli bir başlangıç yapma fırsatı buldu.
Çocuklar gün boyu çeşitli etkinliklerle buluştu
Atatürk Kent Parkı'nda gerçekleştirilen program kapsamında çocuklar için birçok farklı etkinlik düzenlendi. Gün boyunca devam eden organizasyonda sahne gösterileri, atölye çalışmaları, boyama etkinlikleri, oyun alanları, çeşitli parkurlar ve geleneksel sokak oyunları yer aldı.
Etkinliklere katılan çocuklar hem eğlenme hem de farklı becerilerini geliştirme imkânı buldu. Program kapsamında katılımcılara patlamış mısır ve pamuk şeker ikramı da yapıldı.
Büyükşehir Belediyesi yöneticileri etkinliğe katıldı
Karne şenliğine Manisa Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Ulaş Aydın ile Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Dairesi Başkanı Ural Sevener de katıldı.
Etkinlik boyunca çocuklar ve aileleriyle bir araya gelen belediye yöneticileri, düzenlenen aktiviteleri takip etti.
Veliler etkinlikle ilgili görüşlerini paylaştı
Atatürk Kent Parkı'nda ailesiyle birlikte etkinliğe katılan Erhan Saygın, organizasyondan duyduğu memnuniyeti dile getirerek şunları söyledi:
"Manisa Büyükşehir Belediyesi'nin çocuklarımız için böyle bir organizasyon yapması çok güzel. Çocuklar burada sosyalleşiyor. Olabilecek en güzel aktiviteleri yapıyorlar."
Etkinliğin düzenlenmesi dolayısıyla Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu'na teşekkür eden Sevim Saygın ise şu ifadeleri kullandı:
"Böyle bir organizasyon çocuklara motive sağlıyor, eğleniyorlar, beraber vakit geçiriyorlar. Çocuklar için güzel bir aktivite oluyor. Güzel bir anı olarak akıllarda kalıyor. Teşekkür ediyoruz."
Ailelerden etkinliğe olumlu değerlendirme
Karne etkinliğine çocuklarıyla birlikte katılan Ozan Timur da organizasyona ilişkin değerlendirmesinde şu ifadeleri kullandı:
"Böyle etkinlikler çok hoş oluyor. Çocuklar eğleniyor, ortam çok güzel, eğlenceli. Çocuklar eğlenirken biz de sohbet etme imkanı buluyoruz."
Ayşe Timur ise etkinliğin çocukların sosyal gelişimine katkı sağladığını belirterek şunları söyledi:
"Çocuklar adına ben çok mutluyum. Çocuklar mutlu olunca biz de mutlu oluyoruz. Hem onlar eğleniyor hem biz eğleniyoruz. Bu tarz etkinlikleri çocuklar açısından çok faydalı buluyorum, sosyalleşiyorlar. Çok güzel bir etkinlik olmuş. Besim Dutlulu başkanımıza, emeği geçen herkese çok teşekkür ederiz."
Yaz tatiline neşeli başlangıç
Atatürk Kent Parkı'nda düzenlenen "Karneni Al, Şenliğe Koş" etkinliği, çocukların yoğun katılımıyla gerçekleştirildi. Gün boyunca devam eden etkinliklerde öğrenciler aileleriyle birlikte çeşitli sosyal ve kültürel faaliyetlere katılırken, yaz tatiline eğlenceli bir başlangıç yaptı.
Manisa Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen organizasyon, renkli görüntülere sahne olurken çocuklar ve aileleri gün boyunca keyifli vakit geçirdi. Etkinlik, planlanan programın tamamlanmasının ardından sona erdi.