Eğitim

Turgutlu'nun Gururu Türkiye Üçüncüsü Öğrenciler!

Tertemiz Yarınlar Okullardan Başlar" projesinde Türkiye 3.’sü olan öğrenciler, Kaymakam Kapankaya’yı ziyaret etti.

Abone Ol

Türkiye Üçüncüsü Öğrenciler Kaymakam Kapankaya’yı Ziyaret Etti

Milli Eğitim Bakanlığı ile OPET iş birliğinde yürütülen “Tertemiz Yarınlar Okullardan Başlar” sosyal sorumluluk projesinde Türkiye üçüncüsü olan Çıkrıkçı Yaşar Kazimet Aybars Ortaokulu öğrencileri, Turgutlu Kaymakamı Selami Kapankaya’yı makamında ziyaret etti.

Ziyarete Okul Müdürü Elvan İlbey, Müdür Yardımcısı Ercan Eğin ve Matematik Öğretmeni Merve Temel de katıldı.

Projedeki Başarılarını Anlattılar

Gerçekleştirilen ziyarette öğrenciler, proje kapsamında yürüttükleri çalışmalar hakkında bilgi verdi. Türkiye genelinde düzenlenen sosyal sorumluluk projesinde elde ettikleri dereceye ilişkin deneyimlerini paylaşan öğrenciler, çevre bilincinin artırılmasına yönelik faaliyetlerini anlattı.

Proje kapsamında gerçekleştirilen çalışmaların hem okulda hem de çevrede farkındalık oluşturduğunu belirten öğrenciler, elde edilen başarının kendileri için önemli bir motivasyon kaynağı olduğunu ifade etti.

Kaymakam Kapankaya’dan Tebrik

Kaymakam Selami Kapankaya, Türkiye üçüncülüğü elde eden öğrencileri ve öğretmenlerini tebrik ederek başarılarından dolayı duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

Çevre bilincinin geliştirilmesine yönelik çalışmaların önemine dikkat çeken Kapankaya, genç yaşta toplumsal sorumluluk projelerinde yer alan öğrencilerin örnek bir davranış sergilediğini söyledi.

Eğitim Camiasına Teşekkür

Öğrencilerin elde ettiği başarının diğer okullara da örnek teşkil ettiğini belirten Kaymakam Kapankaya, okul yönetimine ve projede görev alan öğretmenlere teşekkür etti.

Kapankaya, eğitim kurumlarının akademik başarının yanı sıra çevre, sosyal sorumluluk ve toplumsal farkındalık alanlarında da önemli çalışmalar yürüttüğünü ifade etti.

Öğrencilere Hediye Takdim Edildi

Ziyaret sonunda Kaymakam Selami Kapankaya tarafından öğrencilere çeşitli hediyeler takdim edildi. Samimi bir atmosferde gerçekleşen buluşma, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.

“Tertemiz Yarınlar Okullardan Başlar” projesinde Türkiye üçüncüsü olan Çıkrıkçı Yaşar Kazimet Aybars Ortaokulu öğrencileri, elde ettikleri başarıyla hem okullarını hem de Turgutlu’yu gururlandırdı.