Salihli'de tarihi Hamidiye Camii bakım çalışmalarının ardından yeniden ibadete açıldı

Manisa'nın Salihli ilçesinde, bakım ve onarım çalışmaları nedeniyle bir süredir ibadete kapalı bulunan tarihi Hamidiye Camii, çalışmaların tamamlanmasının ardından yeniden ibadete açıldı. Salihli'nin tarihi ve manevi yapıları arasında yer alan cami için düzenlenen açılış programına Salihli Kaymakamı Ali Güldoğan ile ilçe protokolü katıldı.

Yeniden ibadete açılan camide cuma namazı kılınırken, program kapsamında Muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.

1887 yılında ibadete açılan tarihi cami yeniden hizmete girdi

Salihli'nin önemli tarihi yapılarından biri olan Hamidiye Camii, 1887 yılında ibadete açıldı. Bakım ve onarım çalışmaları nedeniyle bir süredir ibadete kapalı olan camide yürütülen çalışmaların tamamlanmasının ardından açılış programı düzenlendi.

Programa katılan protokol üyeleriyle birlikte cami yeniden ibadete açıldı ve cuma namazı eda edildi.

Manisa’da Karneni Al, Şenliğe Koş Etkinliği Bitti
Manisa’da Karneni Al, Şenliğe Koş Etkinliği Bitti
İçeriği Görüntüle

Kaymakam Ali Güldoğan açılış programına katıldı

Açılış programına Salihli Kaymakamı Ali Güldoğan başta olmak üzere ilçe protokolü katılım sağladı.

Program kapsamında açıklamalarda bulunan Kaymakam Ali Güldoğan, tarihi ve kültürel mirasın korunmasının önemine dikkat çekti.

Güldoğan, tarihi yapıların korunarak gelecek nesillere aktarılmasının büyük önem taşıdığını ifade etti.

Muharrem ayı dolayısıyla aşure ikramı yapıldı

Açılış programı kapsamında Muharrem ayı dolayısıyla Hamidiye Camii önünde vatandaşlara aşure ikram edildi.

Kaymakam Ali Güldoğan da vatandaşlarla bir araya gelerek aşure dağıtımına katıldı.

Birlik ve beraberlik mesajı verildi

Program sırasında vatandaşlarla sohbet eden Kaymakam Ali Güldoğan, birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünün yaşatılmasına katkı sunanlara teşekkür etti.

Muharrem ayı dolayısıyla gerçekleştirilen aşure ikramına vatandaşlar ilgi gösterirken, program yeniden ibadete açılan tarihi Hamidiye Camii'nde gerçekleştirilen cuma namazının ardından sona erdi.

Tarihi ve kültürel mirasın korunmasına vurgu yapıldı

Programda yapılan açıklamalarda, Salihli'nin tarihi ve kültürel değerleri arasında yer alan Hamidiye Camii'nin korunarak gelecek kuşaklara aktarılmasının önemine dikkat çekildi.

Tamamlanan bakım ve onarım çalışmalarının ardından yeniden ibadete açılan cami, vatandaşların kullanımına sunuldu.

Kaynak: HABER MERKEZİ