Türkiye Üçüncüsü Ceylin Yıldırım Kaymakam Kapankaya’yı Ziyaret Etti

Türkiye Güreş Federasyonu tarafından 16-17 Haziran tarihlerinde Sivas’ta düzenlenen Bayanlar Türkiye Şampiyonası’nda U17 kategorisi 62 kiloda Türkiye üçüncüsü olan Ceylin Yıldırım, Turgutlu Kaymakamı Selami Kapankaya’yı makamında ziyaret etti.

Başarılı sporcuya ziyaret sırasında ağabeyi İhsan Can Yıldırım, Deka Akademi Karatay Spor Kulübü Yöneticisi Devran Karatay ve Antrenör Caner Kızılkurt eşlik etti.

Selendi’de Cirit Şöleni: Şampiyon Selendi Atlı Spor!
Selendi’de Cirit Şöleni: Şampiyon Selendi Atlı Spor!
İçeriği Görüntüle

Şampiyona Süreci Hakkında Bilgi Verdi

Gerçekleştirilen ziyarette Türkiye üçüncülüğü ile sonuçlanan şampiyona süreci değerlendirildi. Ceylin Yıldırım, Sivas’ta gerçekleştirilen organizasyonda yaşadığı deneyimleri ve müsabaka sürecini Kaymakam Selami Kapankaya ile paylaştı.

Elde ettiği derecenin kendisi için önemli bir motivasyon kaynağı olduğunu belirten genç sporcu, hedeflerinin daha büyük başarılara ulaşmak olduğunu ifade etti.

Kaymakam Kapankaya’dan Tebrik

Kaymakam Selami Kapankaya, Türkiye üçüncülüğü elde ederek önemli bir başarıya imza atan Ceylin Yıldırım’ı tebrik etti. Genç yaşta kazanılan bu başarının hem sporcu hem de ilçe adına gurur verici olduğunu belirten Kapankaya, başarılı sporcunun gelecekte daha önemli dereceler elde edeceğine inandığını söyledi.

Kapankaya, sporun gençlerin fiziksel gelişiminin yanı sıra disiplinli, özgüvenli ve sosyal bireyler olarak yetişmelerinde önemli rol oynadığına dikkat çekti.

Kulüp Yönetimi ve Antrenörlere Teşekkür

Ziyaret sırasında sporcu yetiştirilmesinde emeği bulunan Deka Akademi Karatay Spor Kulübü yöneticileri ve antrenörlerine de teşekkür eden Kaymakam Kapankaya, genç sporcuların desteklenmesinin önemine vurgu yaptı.

Başarıların tesadüf olmadığını belirten Kapankaya, sporcuların elde ettiği derecelerde ailelerin, kulüp yöneticilerinin ve antrenörlerin katkısının büyük olduğunu ifade etti.

Başarılı Sporcuya Hediye Takdim Edildi

Ziyaretin sonunda Kaymakam Selami Kapankaya tarafından Türkiye üçüncüsü Ceylin Yıldırım’a hediye takdim edildi. Samimi bir ortamda gerçekleşen buluşma, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.

Sivas’ta elde ettiği Türkiye üçüncülüğüyle dikkat çeken genç güreşçi Ceylin Yıldırım, yeni hedefler doğrultusunda çalışmalarını sürdürerek Türk güreşinde daha büyük başarılara ulaşmayı amaçlıyor.

Muhabir: RAMAZAN KURUN